151103

 
 
Idag har sannerligen inte varit någon höjdardag. Enda som blev bra var sminkningen. Har tappat mitt bankkort,
och det har medfört massor av krångel. Spring till banken och telefonköer, och måste ändå tillbaka till banken
imorgon. Jag vaknade och var extremt trött, misslyckades med att göra kaffe (vet inte ens hur man misslyckas
med det), och ville mest gå och lägga mig igen. Men tog tag i livet, satte mig på Waynes med en
yoghurtsmoothie och en kopp kaffe och skrev klart en lyrikanalys. Har slarvat så med skolan senaste tiden, för
jag känner inget annat än ångest över det. Känns som ett evighetsprojekt, och det är ju något jag absolut inte
har intresse av. Men ja. Jag måste väl.
 
Ska fortsätta plågas av skolan lite till innan jag somnar, genom att kolla på Fröken Julie, som också ska analyseras. 
Tur att man har den här krabaten, även om till och med hon lyckats förpesta denna dagen genom att vara a pain in the ass
större delen av hennes vakna tid. 

Ha det!
Allmänt | |
Upp